Tradycyjna reklama zewnętrzna, mimo ogromnej roli Internetu w dziedzinie reklamy jest nadal bardzo popularna i skuteczna. Billboardy bardzo często są częścią kampanii reklamowych, wiele firm ma także stałe billboardy czy szyldy reklamowo-informacyjne.
Billboardy to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Pomimo rosnącej popularności i skuteczności reklamy internetowej, billboardy są nadal wykorzystywane przez wiele firm w swoich kampaniach. W użyciu również jest następująca pisownia: bilbordy.
Billboardy zapewniają firmom wyjątkową okazję dotarcia do klientów w ich lokalnych społecznościach. Często umieszczane są w miejscach o dużym natężeniu ruchu, co zwiększa widoczność. Mogą też w pewnych przypadkach okazać się stosunkowo niedrogie w porównaniu z innymi formami reklamy.
Chociaż reklamy cyfrowe stają się coraz bardziej popularne wraz z postępem nowych technologii, reklama zewnętrzna nigdy nie przestanie funkcjonować. Wynika to z tego, że człowiek porusza się przede wszystkim w przestrzeni fizycznej, przestrzeń cyfrowa jest mimo swojej ogromnej popularności wtórna.
Jeżeli planujesz kampanię reklamową, nie wykluczaj z góry reklamy zewnętrznej. Rozważ po prostu jakie rodzaje reklamy będą najbardziej skuteczne.